Site-ul www.pensiunearetezat.ro este un site comercial, proprietate a SC EURO EXPERT SRL, care permite efectuarea de rezervări de camere la pensiunea proprietate a SC EURO EXPERT SRL.

Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea de servicii turistice de pe site-ul www.pensiunearetezat.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor detaliate în următoarele paragrafe

Sosire și plecare:

– cazarea se face începând cu ora 12.00.

– eliberarea camerelor se face până în ora 12:00.

Cazare:

Cazarea fiecărei persoane se face prin completarea fișei de rezervare pe baza actului de identitate.

Cazarea copiilor până la 7 ani se va face gratuit, pentru copii între 7-12 ani se va percepe 50% din valoarea unui pat denumit supliment cu sau fără asigurarea unui pat suplimentar în cameră, iar pentru copii peste 12 ani se va percepe tariful normal.

Rezervare:

Pentru rezervare completați formularul de rezervare de pe site sau contactați serviciul rezervări prin telefon: +40 354 820 012, +40 758 836 582 ,+40 755 045 362 sau prin e-mail: contact@pensiunearetezat.ro

Anularea rezervării:

Orice anulare de rezervare se va face contactând serviciul rezervări.

Nu se vor aplica penalizări dacă anularea rezervării (rezervare de până la 5 camere) se va face cu cel puțin 3 zile înainte. Penalizarea reprezintă contravaloarea primei zile de cazare.

Daca este vorba de o rezervare de 5 sau mai multe camere, atunci anularea acesteia se va face cu cel putin 10 zile înainte de data sosirii.

Pentru rezervări de grupuri (minim 10 camere) vă rugăm contactați serviciul rezervări.

Tarife:

Acestea diferă în funcție de tipul de cameră ales și de numărul de persoane.

Modalități de plată:

Este acceptată doar plata în numerar (RON).

Program funcționare restaurant și bar:

Micul dejun se servește zilnic între 07:00 si 10:00 A.M, sâmbătă și duminică între 07:00 si 11:00 A.M. În restaurantul aflat la parterul pensiunii vă asteaptăm zilnic între orele 07:00 și 24:00.

Siguranța:

Pensiunea și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita pensiunii, sălilor de conferință, restaurantelor și barului.

Spațiul de parcare și autoturismele:

Pensiunea Retezat beneficiază de parcare și asigură paza autoturismelor (sugerăm evitarea lăsării de obiecte la vedere).

Nevoi speciale:

Dorim să asigurăm cele mai bune condiții persoanelor cu nevoi speciale. Marea majoritate a spatțiilor din pensiunea noastră sunt accesibile și persoanelor în scaun cu rotile. Dacă aveți nevoie specială de orice natură, vă rugăm să ne anunțați în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.

Animalele:

Regula generală este că nu este permisă cazarea în pensiune a persoanelor însoțite de animale și păsări. În cazuri excepționale și numai cu acordul hotelului, cazarea se va face prin prezentarea la sosirea în pensiune a certificatului național / internațional de sănătate (să cuprindă și vaccinările). Taxa de plată reprezintă 50% din valoarea încasată pentru o persoană.

Vizitatori:

Puteți primi vizitatori în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare, în cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00-08:00 aceștia vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la recepție.

Confidențialitate:

Nu vom folosi niciodată datele cu caracter personal fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră.

Protecția Mediului:

Reprezintă o preocupare permanentă. Lenjeria și prosoapele se schimbă la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnala dorința dumneavoastră de a schimba obiecte de lenjerie sau prosoape va rugăm să le lăsați pe jos în baie.

Responsabilități:

Clientul este răspunzător față de pensiune pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului dacă greșeala / intenția le poate fi imputată. Răspunderea pensiunii nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.

Comportament:

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii pensiunii sau deranjează alți clienți.

Fidelizare:

Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.

Clauze finale:

Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de complexul hotelier (pensiune, restaurant, bar, sală de conferință) a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit. Politica pensiunii poate fi oricând modificată fără notificare.